Mar 9, 2007

afternoon delight + brunch

nu ska jag gå över till k för afternoon delight samt brunch. låter lovande, jag kan knappt bärga mig. jag har grundat med choklad/apelsinkaffe från kahls kafferosteri (snälla sponsra mig), och kelat med santo och datorn i sängen. santo är för övrigt en katt. många häpnar över att jag har katter eftersom jag inte gillar att ta hand om saker eller städa och tjafsa runt med ting som kattmat och hår. dessutom är jag ingen hippie. jag vet inte vad jag vill ha sagt här nu egentligen. det är bäst jag går. ska handla mat till ikväll också, har fortfarande inte bestämt om det blir gratäng eller hawaii-tofu. rock the vote!

3 comments:

Moa said...

Synd att du missade mötet idag din sömntuta! Vad ska du göra ikväll? Vi tänkte se SOM på Bodoni. Puss,M

Moa said...

Synd att du missade mötet idag din sömntuta! Vad ska du göra ikväll? Vi tänkte se SOM på Bodoni. Puss,M

Anonymous said...

Föd mig kvinna! Jag svälter här på westside. Jag röstar för alla! Har köpt fyra sorters öl till tre coola kvinns.