Mar 7, 2007

i love to love

moa tyckte jag var lik en liten slampig fransyska (?) som heter alizee, men jag vet inte varför? nu har jag varit duktig och skrivit klart klubbkrönikan till nöjesguidens aprilnummer, en text om mode och så håller jag på och sammanställer en text om en ny klubb i malmö som jag tror väldigt mycket på, den kommer förmodligen bli en av de bästa/mest intressanta klubbarna i stan tillsammans med I LOVE!, the space between och bubblaren closer som jag ska kolla upp mer. love on the beat och moroder har jag inte hunnit gå på än men jag är väldigt nyfiken och har stora förhoppningar så vi får se. (och nej det är inte the prom GAWD!)
nu är det dags för mat så jag har slött slängt in ett foliepaket i ugnen med lax, broccoli, kalamataoliver, vitlök och tamari. ska äta med tomatsallad och rostade solrosfrön. hmmmm essentiella FETTsyror.

No comments: