Mar 8, 2007

dallas





jag ser mer ut som lily allen än lucy på den där bilden?? moa skulle vara pamela men blev sue ellen eftersom vi drack så mycket öl och whisky. killarna var han den där tuffsnygga som jag alltid glömmer bort vad han heter men jag tror det är jeff? k kom senare för han firade en väns födelsedag på tempo, och han hade kravatt och skjorta så jag låtsades att han var j.r. jag och moa bestämde att vi skulle försöka återskapa den fagulösa over the top skimrande maken de har i dallas - minimala ögonbryn, mycket bruna glansiga ögonlock, tunga fransar, hudfärgat lipgloss och fem ton rouge.

2 comments:

Anonymous said...

Ray Krebbs var vi! Fast egentligen vill jag vara Jock. Får ligga i med bourbon-drickandet för att skrovla till rösten ordentligt.

Therese Svensson said...

just ja RAY! ni MÅSTE lära er rösten. finns det någon bättre röst än jock? och någon mer gnällig än jr? så bra.