Feb 15, 2007

levervarning och gnäll

nu är jag inte på speciellt bra humör. jag åt den äckligaste middagen jag kanske någonsin ätit. den här matdagen har lätt kvalat in på topp5 sämsta någonsin. först åt jag de där ledsna embryo-råa äggen på bodoni, sedan blev jag matförgiftad av salmonella spenaten och sen fick jag matchockångest och magont av äcklig kycklinglever (är min hjärna trasig idag?), så att jag nästan begick frivillig bulimi men ångrade mig i sista sekunden.
sen försökte jag installera ett bildprogram på min dator men det gick inte heller men till SLUT efter hur länge som helst så verkade det funka när jag höll fast alla sladdar eftersom de verkade glappa. och sen hällde jag upp ett glas vin och skulle se lee miller dokumentären på svt men då började programmet fan inte förrän 23.50 eller någon annan idiotiskt sen tid. och vad visas på tv innan dess? typ hej vi bygger om ett medelklasspars lägenhet på söder alternativt ett program om snabba bilar för idioter med kreditvänlig skitekonomi.

nu ska jag lunga ner mig och lyssna på eldorado. och nu kom precis k och satt sig i sängen och webbar med mig så jag tror jag ska strunta i den här dagens matdilemman nu och låta mig förföras av trevligare saker istället.

snälla ät inte lever.

No comments: