Feb 14, 2007

Första kaffet på två veckor! Love kaffebaren!



jag har inte druckit kaffe på två veckor eftersom jag gjorde en hälsomakeover som var mycket välbehövlig. jag har sunkat väl mycket under hösten vilket bland annat resulterat i fem fettokilon extra så jag får inte plats i många av mina kläder längre. jävla foie gras att lura mig i fördärvet. det är mattias kroon och andreas haugaards fel med deras fabulösa middagar och extravaganta mat-tips. loves it. så nu blev det återgång till min vanliga stil med fisk och grönsaker, spirulinasmoothies till frukost och gym 3 gånger i veckan. mycket skönt. moa frågade om jag också hade slutat med alkohol eftersom jag drog ner på kaffe-stimulantian men då sa jag "nej herregud jag är ju alkis, jag sköter mig till 95% men resterande tid lägger jag på öl, cocktails och en enstaka fylletallrik med pommes."
men kaffe var fantastiskt. jag satt på kaffebaren med brittiska harpers bazaar och läste om gud vet vad eftersom jag var så inne i kaffet så resten kvittade. sen gick jag raka vägen till kaffeshopen i trangeln och köpte nymalet espressokaffe. fuck kaffeabstinens.

No comments: