Feb 16, 2007

afternoon delight

jag och k tog en rast (vi jobbar hemma hos mig idag), och dansade ibizadansen (dvs plocka-äpple-dansen) till "echoes of frozen faces" med propaganda. sen tog jag på mig min guldbody och ett svart linne över och k tog på sig mina neonrosa spandextights och en stickad tröja till och sa att han skulle ha det ikväll när vi spelar skivor. jag sa att han skulle få tio spänn om han gjorde det men han lär ju banga. sen blev det varmt så vi tog av oss kläderna och hade sweet lovin. tur för mig. sen satte jag på kaffe och då ringde moa och undrade när jag skulle börja spela skivor ikväll (23.00) och vilken outfit jag skulle ha (vet ej än). moa hade i alla fall bestämt sig att ha sina röda ho heels och det var ju en väldigt bra början.
nu sa k "ameh ska du skriva allt! då tänker jag skriva att vi låg med varann på min blogg och att jag var jävligt grym!" hahaha.

nu är kaffet klart.

No comments: