Feb 14, 2007

Executive sweet

nu har jag varit driftig och skrivit klart för fredagens metro, så nu ska jag återigen passionerat förena mig med pastor k som sitter i vardagsrummet och sippar rosévin i min magenta/svart harlequinrutiga tröja (UFF fynd två se nedan), som han säger sig ha FÅTT men det är LJUG för han tyckte den var så SNYGG men det är ju självklart eftersom det var JAG som köpte den. så jag sa att han kunde låna den när han ville. diplomatiskathereserulesok! fredagens metrokrönika kommer för övrigt handla om könsorgan för jag kom inte på något att skriva om och jag hade överskridit deadline med en timme redan så det fick bli det jag hade tänkt på innan jag somnade igår. äh, ni får se själva, jag lägger ut texten här på fredag. det är naturligtvis stoff för stora jounralistpriset (haha jag kunde inte ens stava det). obs jag är väldigt självironisk. jag är skytt.

No comments: