Feb 15, 2007

matförgiftning

efter mötet köpte jag bröd till k och knallade hemåt för att käka lite mer frukost (två ägg mättar inte så noga). kristofer gjorde en macka med avokado och färsk spenat och jag åt hallonkräm, sojamjölk och en tallrik spenatsallad från igår. tyvärr fick vi båda akut magknip ungefär en halvtimma efter frukosten när vi tittade på en dokumentär (bra) om frank gehry. det gjorde ont, så vi sov ett tag och vaknade just. nu sitter vi i sängen med våra laptops och webbar och lyssnar på rinder and lewis och läser metro och dricker ginsengte. jag dricker även ett glas rosévin med sprite och lime. så kosmopoliskt. nu pratar k med harald stjerna i mobilen, han säger att de kanske ska ha maskerad! JAAAA! vi har bestämt att eftersom k är pastor och jag ibland ser ut som en tysk pojke vid namn claus ska k klä ut sig till präst och jag en liten skolpojke. så kan vi hångla med varann.

No comments: