Feb 25, 2009

vakna tidigt fail

jag vaknade klockan 6 imorse igen och kunde inte somna om för att det var så varmt i lägenheten. jag öppnade fönstret och låg och pustade ut i morgonkylan. jag bet mig i kinden igår när jag åt min för varma soppa till middag så jag pratar helt konstigt sedan dess för att inte bita i den svullna kinden igen. så dumt. och när mitt morgonlarm väl gick igång spelade den ben lees "pop queen" som är så vän och tyst att jag bara låg kvar där stilla.

idag, förutom att jag är trött, så är det en fin lyckodag. jag ska handla nytt mellanmål, äta lunch på asien, köpa fina saker med anna och sen gå på designföreläsning med en arkitekt och kläddesigner på babel. åh det blir fint. jag har dessutom ett privat äventyr och har inte på mig något nickel idag ifall jag vore allergisk mot det så jag har en liten bygellös tygbh så mina rattar är helt vilda. wild and free as a bird.

No comments: