Feb 26, 2009

i need a car you need a guide who needs a map hipsterretorik på babel








JAG OCH ANNA VAR oj caps lock, på babel igår på föreläsningarna om design och träffade bland andra raffiga natalie och bästa ex kristofer som var allvarligt galant i sherlock holmes hatt. jag och anna var mogna och jätteexalterade efter vår mycket framgångsrika shoppingrunda så vi lekte med våra mjukisdjur på bordet och åt potatis med sås och pratade med snabb röst och stora ögon. sen gick jag hem och gjorde små snittar utav äpple och lagrad prästost och ägghalvor med DROTT kaviar och åt till kvällis mellis. sen såg jag lite dålig tv och somnade som en stock. jag vaknade två gånger under natten IGEN så jag öppnade fönstret och drog ner värmen på elementet eftersom naturen inte vet vad den vill ännu.

(HIPSTERRETORIK)

No comments: