Jan 8, 2009

pinsamt inköp 2000

igår på rasten var jag och (gissa?) louise på apoteket shop för jag har helt torrt huvud och louise fick titta mig i håret om jag hade MJÄLL (ÄCKLIG) eller om jag bara var vintertorr och jag var torr tackochlov, och jag gjorde det pinsammaste inköpet NÅGONSIN vilket är special care shampo från aco för pensionärer med torra fnasiga hårbottnar som jag och jag kommer aldrig mer få en kille i hela mitt liv efter att jag skrivit detta inlägg amen och jag kommer gå hem och hångla med min arm och gråta i min chilisoppa.

(nu knäppte jag just händerna upp i luften blundade och sa SNÄLLA GUD låt mig få ligga en gång till, och louise skrattade och sa BARA EN GÅNG TILL!)

4 comments:

Anonymous said...

Den man som ser dig och tänker "hmm, där står världens läckraste sockervaddsflicka, synd att jag inte kan vara helt säker på om hennes normalfuktiga hårbotten är naturlig eller beror på kemiska shampootillsatser" torde väl ändå vara i så stort behov av terapi att han skulle falla bort i urvalsprocessen av andra skäl, no?

Anonymous said...

Det var very gorilla-cute när du satt där på huk och jag med klumpiga fingrar hmm:ade att det nog var torris och inte svampis i håret

Therese Svensson said...

ja! vote no on svamp på huvudet.

Therese Svensson said...

gud jag dör att du sa läcker, det är det bästa ordet, det är som att någon är som en ost eller en bit läcker fikonchoklad från 80-talet.