Jan 4, 2009

klänningsdilemma ja jag är tjej


SPETSKLÄNNING FRÅN H&M, TYLLDIADEM FRÅN TJALLAMALLA OCH SKOR FRÅN CAROLINE
BLOMMIG KLÄNNING FRÅN H&M, SKOR FRÅN DIN SKO OCH ROSETT FRÅN H&M
FEJKSKINNKLÄNNING FRÅN (meh gissa) H&M, HJÄRTHALSBAND FRÅN HUMANA SECOND HAND, GULA ÖRHÄNGEN FRÅN GINA TRICOT, SKÄRP FRÅN WEEKDAY OCH PRICKIGA SKOR FRÅN CAROLINE

JAG, oj caps lock, ska ha någon av de här klänningarna (de är samma modell fast olika material), imorgon på nöjesguidens nomineringsfest. och jag provade mina högklackade skor och gick runt i lägenheten och föll inte så tydligen kommer jag ihåg hur man gör fast jag blir alltid orolig att de ska falla av fötterna så jag funderar på att köpa gummiband och trä över skon och foten så de sitter fast.

2 comments:

Madeleine said...

översta outfiten ser mkt fab ut!

Therese Svensson said...

TACK! vad ska du ha darling?