Jan 5, 2009

konståkning och kate hudson



jag hade en sån konstig dröm inatt - jag drömde att vi var några som stod och tittade på några som åkte konståkning och så började alla stirra på en kille i stickad tröja som alla tyckte var dösnygg och så var jag och kate hudson (?) mest stirriga och så gick vi hem till honom och han visade konstiga rottinglådor och jag var mest tyst och försökte smsa en adress till en restaurang där jag skulle träffa en kompis, och kate hudson låtsades somna i konståkningskillens soffa och jag tänkte "toppen jag kan ju inte tävla mot kate hudson" och så sa jag inget till killen men vi fick hans nummer och han hade ritat kate hudsons ansikte på lappen till henne och mitt ansikte på min lapp. sen vaknade jag av klockradion och det var jättekonstigt och det luktade chanel i min lägenhet.

2 comments:

Anonymous said...

Jag hade också en dröm för några dagar sedan. Du Var ute o övningskörde med mig i "nazimazdan" du höll ca 60km/h på 90väg o slickade dickes kanten hela tiden vilket gjorde mig väldigt arg o frustrerad.
Du körde som en gammal kärring typ med näsan ca 2 cm från ratten. När du sedan sakta gled ner i diket blev jag så arg ett jag bet dig med full kraft i axeln så att det lossnade en köttslamsa! När vi sedan hade gråtit ett tag så vaknade vi av att bilen hade blivit bärgad o stod mitt i ett riddarspel, där plockades min bil på massa karossdelar o tillbehör.
Sen vaknade jag.
därför undrar jag lite hur du e som bilförare?
permag

Therese Svensson said...

oj. (!)

jag har inget körkort.

(!)