Jan 9, 2009

berlindröm


jag äter vaniljyoghurt med granatäpple och passionsfrukt till frukost och tänker på att det var väldigt brudigt och att jag gick och la mig redan 18.30 igår för jag var så fasligt trött och sov och drömde att jag åkte tåg till berlin med sara kokk, mikael nordlander och kristallen-cecilia, och jag hittade ingenstans och det såg inte ut som berlin utan mer som en skogsstad med lite konstiga träsk och jag hittade två guldfiskar som låg i lite lera under en bro och behövde hjälp och senare i drömmen hittade jag en liten damm med guldfiskar och tänkte att det här betydde något och så släppte jag ut guldfiskarna och tänkte "vad konstigt att jag hittade guldfiskarna först och nu detta, det måste vara viktigt". sen skulle jag träffa lukas för han var också i berlin men jag visste inte var jag var (jag är alltid lite vilse, eller lite sen till något, eller försöker hitta en plats), och så när jag fick jag på honom var han redan på flygplatsen och skulle åka därifrån så vi hade missat varandra.

sen vaknade jag och klockan var 22.30 så jag såg på tv två timmar och somnade om.

No comments: