Jul 1, 2008

hej då rädda osynliga flickan + skräckbild


i går natt drömde jag att jag bodde längst ner i en lägenhet med mycket fönster och dörren var trasig och en stor full karl höll på att ta sig in, och på andra sidan av lägenheten kastade några barn sten på glaset så det gick sönder och jag försökte täcka över det, och jag hade tre möbler som jag inte kunde bestämma vars de skulle stå. inatt drömde jag att min syster försvann efter att vi var i något konstigt hus, och sen åkte jag bil med min familj och vi åkte på en landsväg med skog och jag hade inte tid och det gick så långsamt och jag sa, "ni måste skjutsa mig till en busshållsplats eller stanna, jag hinner inte tillbaka till jobbet och tiki thuesdays annars" och de lyssnade inte och ville inte stanna och jag visste inte var jag var och det var så bråttom och till slut skrek jag till dom i deras ansikten och höll om deras ansikten med bägge händerna och var så nära att deras ögon var det enda jag såg och jag skrek så högt och höll händerna i ett stryptag kring mamma och till slut sa hon "försöker du säga mig något?". sen vaknade jag. det var ett tag sen jag hade de här skrika-drömmarna. varför lyssnar de bara inte på mig? ska fråga syrran om hon har samma sorts drömmar.

No comments: