Jun 30, 2008

FUCK BIL TJUT


det här kommer jag göra någon jävla natt:

jag kommer gå ner på gatan, jag kommer gå ner på gatan med en jävla hockeyklubba och stora pupiller och slå sönder den här jävla svennebilen vars larm går av HELA TIDEN VARJE DAG. nu har den tjutit i tio minuter och varje söndagnatt vid fyra vaknar jag av det där jävla tjutet. bilen måste dö. om någon bor i samma område som mig (folket park mot nobeltorget) och vet vilken bil jag pratar om - maila mig på stamcellforever@gmail.com så kan vi lokalisera den.

på den positiva sidan:
jag brukar kalla copy-anna för Banana, så alltså måste jag, louise och eva också ha fruktnamn. jag blev naturligtvis Tananas för ananas är uppe i min gränd. louise blev Lörsbär för hon har ett körsbär tatuerat på sig, samt en aura av old school grunge 50s girl. eva hann vi inte fråga för hon var inte där då, men jag ska genast göra det imorgon.

på den ännu mera positiva sidan:
nu slutade bilen tjuta. THANK GOD (för jag har egentligen ingen hockeyklubba). och jo jag fick se The Deathmobile när jag var i los angeles så jag är nöjd.

No comments: