Jun 29, 2008

R.I.P agyness deyn frisyr / xoxo Fafi-frisyr


jag sparar ju ut håret men det är tydligen måndagslånga uttal av merde innan jag får ut det till denna 90-tals pulp fiction/fafi/maison margiela-page som jag är ute efter. det är så dålig stil och här är mitt fall: vill man uppdatera sitt yttre och ha fluga och pastellchinos kan man skaffa det på samma dag, men vill man byta något så simpelt som sin frisyr, ja då tar det MINST ett motherfucking halvår. detta är naturligtvis helt absurt med tanken på att vi kan kan gå på månen och få människoöron att växa på möss, men icket kan vi göra så att de simpla hårcellerna lyder våra simpla men ack så viktiga ytliga nycker (p.s att klistra fast plasthår på skalpen ser jag inte ens som ett normalt alternativ till att växa ut håret, utan mer som ett tvångssyndrom dedikerat till idioter d.s). gud, hårindustrin är typ vardagskulturens oljeindustri - med andra ord så jävla ekonomiskt tyngd av gamla försäljningsnormer att en jävla vanlig malmöbrud som jag inte kan få till en normal frisyr på ett halvår. (SIC) uppdatera forskningen NU please, jag vet att den funkar, jag läser science.

p.s 2 jag var lite sur och dryg nu. jag har varit det i två dagar. ni skulle hört mig igår. tur jag inte skrev någon dagbok för det skulle varit OMG-AWD och jag skulle outat allt.

No comments: