Jul 4, 2008

FUN FUN FUN (four get over excited)


gud det här är en sån bra tid, våra visitkort har kommit, sajten är uppe, vi dricker champagne, det är fint väder, jag har snart Frisyren, jag ska till milano, jag hade en sexdröm, jag fick bentolåda med lax och maki till lunch och mitt nagellack är lite avskavt men det gör inget och igår hade jag jätteroligt med svante tidholm och jag var jättenervös insåg jag och vi åt blomkål och pratade om allt från 90-tals IT och gamla vänner till filmklippning (han har blivit regissör), och hur det är att ha småbarn (han har två). jag berättade för honom att solde-jonas har samma stjärntatuering som honom eftersom han gillade svantes bok "loser" och han sa NÄHÄ. sen kom sara berg och milkncookies-rickard och hejade och sen kom några roliga tjejer och minglade och vi drack veteöl i avlånga glas.

OH!!!!!!!!!!! och idag är det RUNDGÅNG-fest på RETRO! gårdsfesten gånger small time! ses där!

2 comments:

Anonymous said...

Ohhh...mitt mästerverk! Du, jag gillar benämningen "milk n cookies-Rickard"!

Youknowwho!

Therese Svensson said...

ja men vet du, man måste skriva ihop det som milkncookies-rickard.