Jul 2, 2008

godnattsång: Silver Apples (igen!!) - "Oscillations" + " I have known love"

:

4 comments:

Anonymous said...

Hur menar du nu, mer exakt? :)

"fuckbeats!!!!!!!!!! jag skulle aldrig kunna bli intresserad eller sedermera kär i någon som inte hade samma sorts lukrativa beats i den härna lavenderfärgade tjonkin av min eller som ens ansträngde sig (EH eller som liksom de som inte orkar anstränga sig alls utan väntade på att tjejen ska sitta på ett vitt sto som ska svepa honom upp från fötterna intill den rena framtiden) musikaliska lilla områdesgenre med vita staket omkring. mjaou ok "i have known love" är den bästa."

Therese Svensson said...

ja var inte det exakt david så fråga mer noga darling?

Anonymous said...

Mina sammanlagt 20 universitetspoäng i språkfilosofi, argumentationsanalys och praktisk svenska räcker inte ens till för att formulera en adekvat följdfråga. Jag väljer att anta att din språkliga kreativitet (som är expressiv och imponerande) i ett anfall av dröminducerat sömngående helt bröt sig lös från din kontroll och producerade en medvetandeström av rena synapständningar. Vackert på sitt sätt men också lite skrämmande. Är du Hunter S Thompsons och Virginia Woolfs kärleksbarn?

Stort tack för musiktipset hursomhelst! Här trodde man att man hade KOLL på kraut och electronica och så dyker världens coolaste 60-talsband upp ur intet. Säg bara till om du saknar dem på mp3 - deras plattor ligger på min ftp-server och trivs nu.

Mvh,
David
Stockholms krautborgarråd

Therese Svensson said...

nä jag var bara berusad när jag skrev det men tack tror jag. du får gärna maila roligt till stamcellforever@gmail.com