Apr 1, 2008

Nocturnal skadargirl



jag har förvånansvärt lågt immunförsvar just nu. förmodligen för att jag varit stressad över en privatsak och varit psykiskt låg. då får jag alltid lågt immunförsvar. annars aldrig. jag tror jag skulle överleva pesten om jag kunnat undvika att bli stressad och fått ångest (vilket i sig verkar omöjligt omkring pesten så det där föll på sig självt). förra veckan hade jag oregelbunden huvudvärk och ont under ögonen (vad finns under ögonen? KIND??). sen tog jag ny allergimedicin, sov till tre varje dag, ignorerade det hela och blev normal igen. idag har jag blivit anfådd av en trapp och hostat fastän jag druckit ingefärste och ätit tranbär. detta är så högst suspekt. man borde experimentera på mig för psykosomatiska sjukdomar. jag har förmodligen hittepå-allergier också.

egentligen skulle jag med max l till alnarp och tittat på nya växter efter jobbet, men jag hittade inte bussen. jag förstår aldrig busshållsplatser. nu är jag hemma och skäms med min mushroom soy istället. bussarna i geneve (där jag gick privatskola en bisarr termin i sjuan) är förresten skitweird.

2 comments:

bebisdelfinen said...

jag bor i geneve nu. det är fortfarande skitkonstigt med kollektivtrafik. bussarna heter siffror och/eller bokstäver, t ex. Vad gjorde du där?

Anonymous said...

Under ögon finns bihålor.