Mar 31, 2008

resumé lördag




helgen var ok. i fredags tog jag det lugnt och sov, i lördags var det technogalej på drama och versus. fast jag blev aldrig så galej, mest halvdan, men trevligt var det. jag hängde med camilla ö-l och hennes nya KILLE och pratade med daniel a, drama-staffan, max-a-DOLPH och jesper berg om saker jag inte kommer ihåg så noga men det var kul och involverade säkert saker som kamerablixtar och öl. på drama pratade jag med cindy lee om det fina plastpynt hon gjort som patrick bateman skulle älskat. yuppiepynt is for keeps. camilla ö-ls katt hade för övrigt vunnit en skönhetstävling i jönköping och det var så magiskt att jag knappt trodde det var sant. santo och nexxor måste deffa ifall de skulle ha en chans. sen var det ipod-battle på allianza men jag visste att jag var för trött och skulle gå vilse så jag gick hem och åt en smör-gås och somnade.

No comments: