Mar 11, 2008

viktiga samtalsämnen


dagens samtalsämnen på jobbet:
  • dyra cyklar
  • bärbara datorer som väger 11 kilo
  • att män saknar självinsikt när de hamnar i relationer och reagerar negativt på vad man gör och hur man är när de inte är med, även om de själva gör samma saker (som att dricka öl och se på skräptv i smutsig pyjamas en tisdagskväll).
  • att jag och anna håller en reserverad attityd inför saker som åker snabbt samt tävlingar
  • att man ska ge ungdomen ansvar under disciplin
  • japanska spindelkrabban (aka cloverfield-monstret) och stjärnmullvaden som var så fula att jag inte kunde titta på dataskärmen. vill jag att de ska finnas? spindelkrabban bor på havsbotten utanför japan och armarna kan bli mer än 4 meter långa. konstigt att japanerna har grov monsterpsykos med sånt i havet. stjärnmullvaden är bara ett tentakeläckel som bor i våt mark. varför finns så mycket otäckt under oss?
  • per gunne

5 comments:

Anonymous said...

Var arbetar du nu? Du har väl lämnat NG och Metro?// ray

Therese Svensson said...

japp det har jag, nu är jag redaktör på ett webbhak.

Anonymous said...

Okej, inga fler nasty bilder ms...

Anonymous said...

du vet väl att spindelkrabban nu finns utanför norges kust. stalin importerade de till sibirien och sen har de vandrat neråt. jodå!

Therese Svensson said...

NEJ FY! hur kan detta gå till?? äter man dom? varför?