Mar 12, 2008

harder faster scooter


jag körde verkligen fort igår. jag började med den sämsta varsvstiden av alla, 51 sek, på träningen, sen fattade jag galoppen och slutade femma av nio på tävlingen. det var över förväntan! jag rammade en it-kille som inte flyttade på sig fastän jag var snabbare, och mosade in i refugen så den flyttade lite på sig. jag tänkte WHAT WOULD KIMI DO? och det var uppenbarligen att svaret var "köra snabbt" så då försökte jag göra det och fick ner min snabbaste varvstid på 38 sek. smoking bullet i vårt racing team Balla Hörnan tog dock alla på sängen genom att göra en äkta kimi och köra upp från sista plats till andra plats (med snabbaste varvstiden 35 sek), och vann silver. jag och anna var så stolta. sen blev vi kuppade att spela det där med laser när man skjuter på varann och jag fattade inte så mycket men jag hette i alla fall Viper och sköt på alla. en i it sköt mig alltid precis efter någon annan så jag blev skitlack. det var min mesta svennekväll sen midsommarafton, och skillnaden var att jag gillade det.

No comments: