Mar 9, 2008

kaputt


jag har spenderat morgonen med att äta tomat och titta på årets bästa tv-serie "mad men". den sämsta tvserien går för övrigt just nu på kanal5 och heter "i huvudet på gynning". snart ska jag tvätta. jag måste till konsum och köpa sopsäckar för att sortera min garderob. jag funderar även på att köpa godis fastän jag inte gillar det men vad ska jag annars göra? egentligen ville jag ha långfrukost med min familj men de är ju kaputt eftersom de bor långt bort. igår spelade två av de mest intressanta nutida banden i malmö - mountain of one och printer. jag hade sett fram emot det väldigt men jag var så oerhört trött att jag inte kunde röra en lem och somnade orörd vid halv elva. det var trivsamt. jag är mycket exalterad över den här tvättiden idag. jag har inte tvättat på någon månad så jag har bara fem plagg att välja mellan varav alla är svarta och grå och jag hatar modest. det var förresten på tiden att kate moss inte blev framröstad som bäst klädda kvinna i tidningen tatler detta året. istället vann agyness deyn.

No comments: