Mar 14, 2008

Keanu


Jag ligger i sängen och ser Keanu reeves. Jag är med andra ord i tryggt förvar. Jag såg kristian kattungen kornhags rygg tvärsöver gatan i huset mittemot. Imorgon ska jag träna och på kvällen ska jag på releasefest på jeriko, sen Swim fast och Function. Lukas smsade från ett musikbisnesmöte i austin. Det verkade tråkigt så jag skrev tillbaka 'mmmmm bisnes mmm'. Jag har mitt missnöjes vinter på kinden för jag har finnar men jag har lagt på tandkräm så imorgon kanske det töat bort. Inatt på tv4 visas konstiga matinén the ghost and mrs muir som jag såg hos brunetten. jag rekommenderar den varmt. Hejdavihörssnart. Förresten du. Nu sa just en kvinnlig karaktär i 'djävulens advokat' till Keanus tjej att det fanns tre optioner: 'Work. Play. Or breed'.

1 comment:

Anonymous said...

Work play or breed. Jag förstår inte varför amerikaner kan välja allt. eller åtminstone två av tre samtidigt.