Mar 10, 2008

the prom tennis night bilder














jag glömde skriva hur det var i fredags på tennis-prom: det var kul och allt flöt på så bra och var så organiserat att jag inte hade så mycket att göra förutom att dela ut godis med caroline, presentera sportsday megaphone och hänga med de otroligt trevliga banden. jenny & a`bin spelade först och var mycket, mycket bra, sen körde sportsday megaphone ett akut energidrömgig. minst 10 personer flirtade med honom under kvällen och jag vet inte vem som vann. dj babydoll och team lk spelade skivor och hade tenniskläder och jag fick stå och skämmas i svart. tidigare på dagen hade jag blåst upp 75 ballonger med en knasig ballongpump som man fick pumpa skitsnabbt med så det såg snuskigt ut, och sprotsday megaphone-hugh hade tappat bort sin väska på flygplatsen i london så vi gick till triangeln och shoppade killkläder. han var rolig och megacute. det är så bra med the proms princip att bara boka snygga akter.

2 comments:

d said...

shiiit.. har du turkosa grillzzz???? eller är det bara bubbel-gum??

Therese Svensson said...

det är ett turkost tuggummi jag använde som grilllzzzzzzzzzzzzz!