Jan 22, 2008

hampus topp tre lista

jag har varit dålig på att skriva dagboken på sistone och jag ÅNGRAR det förlåt och hampus tyckte jag skulle ha mer gästskribenter så han fick göra en lista. fast om mig såklart. eh.

Hampus säger:
tre bra med dig 1 Sanslös 2 Rolig 3 God smak (inte alltid med kläder dock) men med mat och mycket annat
Hampus säger:
tre dåliga saker med bloggen
Hampus säger:
1 Det ytliga tjejiga 2 för lite rörlig bild..HALLÅ det är 2008 3 Inte så spännande med alla killar
Hampus säger:
tycker bloggen är bäst när den är personlig och retrospektiv

(här sa jag "meh" angående mina fula kläder och att jag ju blivit av med pcn och inte längre kunde sova med datorn i sängen och därför hade mindre datatid och så har jag gjort så mycket att jag inte tänkt så otroligt noga och länge.)

3 comments:

Anonymous said...

Jag tycker bloggen är bäst när hampus inte nämns. morr

Anonymous said...

Då är vi 2 som tycker det/ Hampus

Therese Svensson said...

meh det �r inget j�vla expidition robinson