Jan 21, 2008

2.20

jag är trött nu och har en finne på hakan och igår åt jag middag med skånske brunetten på metro och det var trevligt och jag drack en god rökig whisky och sen smsade han idag men jag somnade sent för jag pratade med stockholms skäggiga brunetten i 2.20 timmar vilket säkert är elitrekord för i stort sett vilken person som helst. nu är det snart FYRA dagar kvar tills jag ska till stockholm och det kommer bli jättekul. jag har planerat in allt som en liten ambitiöst anal bäver eftersom det alltid är så kort tid. jag skulle också vilja gå på nya flim eller vad det heter på nordic light hotel, samt den ryska baren KGB som jag absurt nog aldrig varit på.

5 comments:

sara said...

haha, jag har också smsat med en skäggig brunett idag (eller till och från-skäggig åtminstone) plus träffat en annan skäggig brunett.

Therese Svensson said...

åh det är den bästa sorten. vad håller andra andra killar på med?

Anonymous said...

de färgar håret brunt.

Therese Svensson said...

åh sara du har samma initialer som skäggiga brunetter unite! S.B. vi borde starta ett fackförbund för dom eller en fansajt.

sara said...

ja! har redan tänkt att det måste finnas en högre mening med mitt namn eftersom jag nästan heter som sarah records, men nu finns det alltså en dubbel mening.