Nov 6, 2007

jävla damien dröm


jag låg och läste jonathan safran foers bok som jag aldrig verkar bli klar med, och så somnade jag precis när han lämnat ada black, och drömde en massa konstigt om en modeshow med papier mache fladdermushattar och att tre av modellerna gått på stockholms universitet och pratade dålig svenska med engelsk brytning, sen skulle några okända och mamma ha någon thanksgivning eller liknande men det var massa blod överallt och sen var jag i ett hus där jag såg en tant ramla av cykeln och bli överkörd av en droska två gånger så jag ringde 90.000 fick slå om och ringa 112 och säga "hej jag heter therese det har hänt en olycka". de sa att de skulle komma, men så knackade det på dörren och det var tanten från olyckan och hon blödde och jag ville ta hand om henne men hon lyssnade inte, och så var det en liten pojke som stirrade på mig som var ond och jag kunde inte bevisa det förutom att jag bara visste det och så bet jag i hans hand jättehårt och var rädd för vad som skulle hända och så började jag må illa och kräkas jättemycket blod, hela tiden och tittade ut genom fönstret på en tant som pratade med någon som såg ut som min mamma, och fortsatte kräkas blod och jag log medan jag gjorde det. sen vaknade jag och kollade mailen.

3 comments:

CJ said...

fint. vill se en filmatisering!

Anonymous said...

"en massa konstigt omen modeshow" ...kul felstavning, med tanke på temat

Therese Svensson said...

ah det skulle vara mellanslag däremellan som jag missade!!! som OM!