Nov 10, 2007

bilder från the rumble + dieselfesten















jag gick till dieselfesten lite sent för jag fastnade i lasse kronérs singalong-program doobidoo där de sjöng "vad har du i fickan jan är det en JÄTTEbanan?" och så skrattade publiken åt den svenska buskishumorn och jag gladdes och njöt. men jag kom dit till slut. det haglade och de serverade korv med gluten och kött i så jag kunde inte äta men det hade jag räknat med - jag hade även räknat med dåligt väder så jag var kanske varmast och mjukast på festen med min fuskpäls från H&M. jag gned mig mot i love-maria och drama-staffan och staffan gjorde en tessan och tog två gratisöl på en gång, men sen kom det en kille som sa "vill ni ha sprit, GAPA" och så gapade dan och staffan men jag och sofia var skeptiska och sa nej tack. sofia och jag hängde nästan hela kvällen för hon är ett komiskt GENI och vi har liknande intressen aka att vara de snyggaste och smartaste på nöjesguiden. sen gick vi till the rumble där det var jättefest med henke från go bang som spelade mycket_bättre_musik än ellen allien och så tja, stängde det och jag var förundrad att jag orkat vara vaken så sent och utanför klubben träffade jag richard som inte riktigt var så uppmärksam eftersom han pratade med två tjejer så jag gick hem när de andra gick till inmission. på dieselfesten hade de en så kallat döfrän graffittivägg där ungdomarna kunde uttrycka sig med diverse anglofila uttryck så jag skrev KUKEN och sofia ritade en penis som sprutade - och kristian kornhag skrev fölis hjärta kattis. och i love dessutom collabogänget och dramagänget. naturligtvis.

No comments: