Nov 8, 2007

glasögon och drömkillar



vi hittade jättemycket fint till hampus - den stickade tröjan har har på sig och glasögonen han har i fejjan. skitsnyggt. jag försökte även prångla på honom en kort trenchcoat/rock från h&ms herravdelning, men någon måtta får det vara på hur jag klär ut honom till steve mcqueen aka drömkille. vi träffade chris och martin på h&m, de var söta och välklädda som vanligt. smart, som man skulle säga i england. martin och chris är också såna bedårande drömkillar. synd att alla är upptagna.

8 comments:

Anonymous said...

Ni är väldigt lika? Eller har jag fel? Kram / M

Andy said...

du skulle sett så lång tid det tog att välja glasögon till slut. han stod och provade två bågar tills expediten började gråta. slutligen valde han ett par lila med tonat glas på min uppmaning.

Therese Svensson said...
This comment has been removed by the author.
Therese Svensson said...

nej vi är inte släkt - vi är vänner. och glasögonen är jättefina! jag är proffs på att välja glasögon och killkläder!!!

Anonymous said...

var hittade ni glajjorna då?

Therese Svensson said...

de dyra på bilden är från preisler, sen gick vi till den där budgetbutiken vid triangeln där samma modell + slipning kostade typ 1000 kr istället för 60.000.

Anonymous said...

det verkar ju helt sick att det kan vara så billigt!! är det med högbrytande glas och antireflex och hela shittet?

Therese Svensson said...

jag tror det? det stod det i deras lilla broschyr i alla fall. hampus hade något cpsynfel och bågar+slipning var billigare än ENBART bågarna vi kollade in på preisler. där skulle de ta ca 3000 för slipning och 1600 för bågar.