Oct 1, 2007

semester i schweiz

i lördags fick jag någon konstig tröttångestrelaterad sjukdom så jag kräktes i flera timmar. det lama var att jag till slut inte hade något mer att spy upp så det kom bara galla så jag bara jaha, åt en riskaka, spydde upp den och så var det klart. sen sov jag, blev väckt av hampus som låtsades vara en telefonförsäljare så jag la på luren, och så ringde han upp igen och sa att det var han och jag bara "not kosher", och sen åt jag råris med torsk och ärtor och det var skitgott för jag var skithungrig. jag tror jag spydde för att jag hade bråkat i fredags med flera personer och gjort skitmycket jobb, fixat väldigt mycket, känt mig orättvist behandlad och var jävligt trött. men roligt var det. jag tror inte jag vet om jag sa det kära dagboken men som du kanske vet så dejtar ju jag och kristofer inte längre och har inte gjort på ett tag. vi är inte vänner eller ovänner. vi är sams och neutrala, ungefär som schweiz som det där bandet abba kom ifrån. jag gillar schweiz förresten. det är ett sånt jäkla blooperland. klättrare snubblar och dör hela tiden. schweiz. jösses. jag var där en del när jag var liten. ska maila pappa nu på en gång och anmäla mig som frivillig till nästa schweizresa.

2 comments:

Anonymous said...

snart trettio och har fortfarande inte lärt dig ta hand om dig själv?

Therese Svensson said...

Nä? vet du hur man gör eller har en länk så får du hemskt gärna ge mig några goda råd på vägen.