Oct 1, 2007

gameboy


jag har haft en fantastisk kväll. jag promenerade genom stan i skymningen när folk var på väg hem och det var klar luft, och så gick jag hem och åt sushi till middag med alldeles för mycket wasabi, lyssnade på jazz-, och operaprogrammen på sr.se, msnade med bästa max l och en stockholmskompis i flera timmar och spelade tetris. nu är jag lite lätt datablind eftersom jag varit framför datorn i drygt 12 timmar. jag har blivit extra sugen på att äta kall mat med mycket tydliga, skarpa smaker. därav gazpachon och sushin. drack även mycket guavajuice från brämhults. dessutom hittade jag mitt gameboy som jag fick av olof för några år sedan.

5 comments:

Anonymous said...

Oh! Snygga tights! Var? Älskar din dagbok. Kram/Hanna

Anonymous said...

och vad har du för mössa?/Hanna

Olof said...

Naww, =) Remenissin.

Therese Svensson said...

yesss. men jag kommer aldrig över ett visst hinder med spöken.

Therese Svensson said...

tack hanna, tightsen och den lurviga kepsen är från h&m. tror tightsen är slut men mössan finns i svart och vitt och har en ful rosett på sidan som jag tog bort eftersom jag är så himla cool.