Oct 3, 2007

nanny


ÅH TVÅ STPORA NYHETER:

*jag vill ha tvillingdöttrar som heter melody och coco svensson!! gud det skulle uppväga att ha barn om de hette melody och coco och jag fick klä ut dom varje dag och om jag hade en nanny som är som hon i tvserien "The nanny".

*jag kanske har asperger light PÅ RIKTIGT!! ska till läkaren på torsdag. jag dör av spänning. jag är ett geni som inte förstår ironi. jag VISSTE det. depression suxx, jag vill ha asperger. kolla om du har ett släng av det också med den här fräcka aq enkäten. jag läste om asperger och liknande saker, hela natten. jag vaknade ur informationstrancen när det blev just ute och kom på att jag var tvungen att gå och lägga mig. så jag läste knasen ett tag och somnade någonstans när jägarn försökte få permis för att gå på disco.

4 comments:

Hanna said...

Jag är så långt från asperger som det går, jag hade typ 0 poäng. Undrar vilken sjukdom det är på andra hållet?

Therese Svensson said...

då är du ETT AV (oj caps lock) ett avläsar geni som borde jobba åt fbi

Therese Svensson said...

har du sett de fina bilderna på oscar mayer wiener på nöjesguidens.se från smygläsningen?

Hanna said...

JAAA! Han länkar till sidan på sin Dogbook! Och jag gör det på Ondskan. Jag ska ringa FBI imorgon och höra om jag får jobba där.