Oct 2, 2007

dejá fuck


nu sitter jag här med datorn som vanligt och tvn på i bakgrunden. det är "sex and the city" och de snackar om bröllop och de har ångest och det är så konstigt och jag vet inte om det är sant, men det finns den här grejen i amerikanska produktioner att tjejer drömt om sitt bröllop sedan de var små, och just därför försökte jag tänka på vad jag tänkte om bröllop när jag var liten, och jag har tänkt och tänkt och kom bara fram till det jag redan visste - att jag tänkt mycket litet på äktenskap. den enda relationsrelaterade idén jag kommer ihåg är när jag bodde i uppsala och gick i årskurs fyra, och tänkte att om jag kommer ha barn skulle det vara lika sannolikt att de skulle vara biologiska som adopterade. och jag tänkte också att det var sannolikt att jag skulle ha två olika makar (inte samtidigt). jag vet inte varför. (jag är skytt)

nu försökte jag tänka igen. om jag skulle gifta mig skulle jag vilja bli friad till på ett storslaget sätt. sen kanske vi skulle gifta oss utomhus för jag gillar utomhus och regn. men sen vet jag inte mer än att det skulle vara gluten- och laktosfri mat. men jag tänkte faktiskt också, kom jag på nu, att jag skulle gifta mig med den förste som jag åkte med till hawaii.

No comments: