Oct 1, 2007

aglio e olio

jag lyssnar på ad libs senaste program och beastie boys "pauls boutique" samtidigt. det är oväntat bra. sr på syriska funkar också bra ovanpå perrey-kingsley. nu ska jag ut på en promenad och kolla saker till ett modejobb. jag gjorde en gazpacho med så mycket vitlök att mina pupiller är minimala och min hjärtklappning hög. det kan ha berott på att jag skvätte vitlök i ögat men jag vet inte. jag älskar måndagar. jag vaknar alltid och kan knappt bärga mig tills jag får börja jobba. när jag pratade i telefon igår men en kompis skulle vi säga musik som det var otippat att vi lyssnade på. jag tog radio days teater, gammal opera och beastie boys. älskar cprap från sent 80-tal. jag gillar också the shamen och betty boo och henry mancini och jimmy somerville och black sabbath. hur vet man vad som är otippat? daniel novakovic trodde en gång jag var en indietjej för att jag har fransk frisyr och en randig tröja. men det var ljug.

4 comments:

Anonymous said...

du ser ju inte pop ut!

Therese Svensson said...

tack!

Anonymous said...

fast det är foxy med french....

Anonymous said...

ja du är ju lik jean seberg pucko