Jul 9, 2007

wine and a moan

men så trodde jag att jag hade fått en 30-års kris (jag tar ut mina ålderskriser i förskott), så jag freakade ur och bara "JAG KAN JU INTE FÅ EN 30ÅRS KRIS; HUR GÖR MAN?!" och frågade pappa och han bara "meh ta inget så allvarligt" och jag bara "men det är väl det som är meningen att det är dags" och sen började han prata om något annat så jag bara hej då och så skulle jag fråga mina vänner över 30 men jag fick inte tag på richard eller mattan och larry var helt knäpp och bara jävlades och sa att jag var galen och skrattade så då sa jag att jag skulle slå honom i huvudet med luren om han hade varit här fast då hade jag ju använt knytnäven och så blev jag arg och kände mig mycket bättre. jag tänkte att om jag hade en 30års kris var jag normal istället för att bara ha en formsvacka där jag ifrågasätter vad jag ska göra. men för sjuttsingen. jag bestämde mig bara för att jag behöver ett ordentligt hångel men det kan jag ju glömma. jag ska börja jogga igen. det är det bästa alternativet när man inte ligger.

UPDATE: slog upp 30års kris på wikipedia men det fanns inget.

1 comment:

Therese Svensson said...

ameeeeh nu blir du blockad!