Jul 11, 2007

i was a teenage unicorn

det blev visst mer än en öl igår. det blev kanske fyra? efter metro gick vi till tempo där jag träffade fredrik edin (!!!!!!!!!) som jag inte sett på flera år. vi var vänner och jobbade ihop i stockholm för länge sen. jag gick fram och knackade honom på axeln och bara "fredrik edin FER SURE? det är jag, therese svensson!" och han bara "!", och så drack vi öl med emil broomé, en cool tjej vars namn jag inte kommer ihåg men hon var på förra promnight, och så moa, erik och mr kosa. sen gick vi till charterklubben aya napa på plockepinn och jag blev glad i hågen/öl och sen gick jag hem.

4 comments:

Jimmy said...

teenage unicorn=favblog!

Therese Svensson said...

ja den är fantastisk!

Anonymous said...

Jag tror faktiskt jag såg Herr Edin på Centralen för ett par månader sedan. Mycket skumt.

Therese Svensson said...

han är snygg!!