Jul 10, 2007

relax

det blir bara finare och finare i min lägenhet och jag bar upp en tung flyttlåda själv från källaren. jag fick knuffa upp den steg för steg men det gick snabbt ändå. jag har en hålla-fast-mackapär på väggen som k skruvade upp (han fick ett bj samtidigt) för att jag skulle ha mitt lypsyl där (jag tappar bort det hela tiden), men nu har jag veckans läppstift där istället. det är roligt om jag under natten tar på läppstift i tron att det är lypsyl och vaknar med rosa fnasksträck i hela fejan. halv nio ska jag träffa moa på metro, det ska bli skoj. och jag fikade med richard i västra hamnen efter vi hade varit på ica MAXI så jag har social guldrusch idag. han sa att två herrar kollade in mig men jag sa att det var för att jag såg ut som ett spärrmongo med stubb, teddybjörntröja och stentvättade jeans. "även om jag ville skulle jag inte få en kille" skulle mitt brev till "bullen" heta. (JAGSKOJAJAGÄRSJUKTHET)

No comments: