Jul 11, 2007

update: 30års kris

men jag hade ju inte tillstymmelse till 30års kris. tydligen är det när man bara "åhherregu vad har jag gjort av mitt liv, jag har inte hunnit med det jag ville göra och nu har alla skaffat barn och villa och inte jag". jag bara BARF. och inte är det en "hej jag har 40års kris och har rynkor och är ful"-kris heller. jag har faktiskt ingen kris alls. det var mest att jag undrade vad jag ska göra härnäst för jag har gjort allt jag har velat göra. så nu då? jag har dock alltid velat flyga helikopter på hawaii, åka till månen och sparka ner amerikanska flaggan (den är så DRYG man kan inte äga månen jävla cpn), och jobba med the muppet show på 70-talet. två av dessa är rätt svåra att uppnå eftersom jag är för dum för att bli astronaut och jag levde inte 1974, men jag har faktiskt kollat upp pilotutbildningar fast jag vet inte om jag är för gammal. krigsreporter då? nyhetsankare vore något.

No comments: