Jul 9, 2007

ångest X 2

ångest 1: åh fy fan, jag lyssnar på radio studio då och de spelade 70tals disco och bob marley efter varandra, jag fick ringa sos psykakuten igen fast den här gången var det negativt. jag gillar inte det där vanliga 70tals disco, det låter så...SVAGT, som pop. jag blir bara provocerad och arg. jag gillar konstig disco.

ångest 2: jag ska träffa k idag. det är så jävla lamt efter man avslutat en relation. jag tycker verkligen inte om det. men jag dödar honom om han inte vill vara vänner för vi är så bra vänner och tycker om att klä ut oss. jag älskar folk som klär ut sig, gillar musik och är snälla och k är den snällaste person jag träffat i hela mitt liv, därför är jag frustrerad och har bitit sönder kinden och ont i käken eftersom jag gnisslar tänder när jag är stressad. men jag kan inte vara tillsammans när det inte finns något kvar av mig till någon annan än mig själv. det är inte rätt. 100% eller inget. jag har checkat in mig på rehab idag. jag har duschat, gjort en riktig arbetsplats, ätit lunch och inte druckit öl till. mycket bra. jag är lättad men vemodig. vad är det för mood i myspace? typ "working"?

3 comments:

Svenåke Svensson said...

Så ska det låta! Skippa den där ölen på vardagar... Har börjat en "power week", dvs motion, rätt föda o i mindre mängd.. Kram

Anonymous said...

Konstig (men ack så bra) disco:

Arpadys - Monkey star
Black devil disco club - On just foot

/Diskobox

Therese Svensson said...

RÄTT FÖDA I MER MÄNGD BÄNGPAPPA. DISKOBOX GE MIG MER TIPS.