Mar 16, 2009

i lördags: sound of arrows






jag spelade bla paul mccartney, fleetwood mac, talking heads, grace jones, seam, LIO, roky erickson, get into the groove och lionel richie remix och det var tre par som pardansade innan halv tio, vad glad jag blev. sen blev jag kränkt för sara berg spelade OMG bla broder daniel. det var ALLTSÅ INTE JAG, obs viktig info. sound of arrows hade en hitlåt som jag, louise och anna dansade till och alla tjejer i lokalen ville ligga med sångaren förutom jag och en handfull till säkert. det bästa var när erik the friend spelade techno och när vi omringades av blonde tvillingduo bene i näversoffan på utegården. sen gick jag hem, åt halloumifalafel med laktosmedicin till förrätt och däckade helt matt i min superstorasäng.

1 comment:

Anonymous said...

gah förlåt, jag vet inte vad som tog åt mig. men allt annat jag spelade var SJUKT bra. (och jag lärde mig följande: jag behöver köpa fler skivor med "dansmusik")