Mar 21, 2009

VAGEL fail (men kärlek för urban decay)

jag somnade igår med VAGELKÄNNING på högra ögat. vaknade imorse vid sju med ja just; fullblownsvullenvagel. tog på kall bomullstuss på ögat, snoozade, plockade bort eventuellt infekterade ögonfransar med pincett (nypigtont och skönt på samma gång), tog på kortison och concealer och gick ut. nu ser jag bara lite halvstörd ut. jag får alltså sluta använda ögonsmink och mascaror som jag köpte när jag var 20. jag tänker "ah det står att det här sminket går ut om tre månader - menar de inte ÅR? jo säkert!" bara för det har jag den sista tiden jättemycket använt den första ögonskuggan jag köpte någonsin - urban decays SWF. borde köpa ny. den borde alltså vara 10-11 år gammal. (= VAGEL FAIL)

fina urban decay SWF: www.urbandecay.com/products/SWFEyeShadow.cfm

No comments: