Oct 5, 2008

Porrgitarren





Titta vad fin gitarr jag fick av åke *stånk*! den heter samantha efter lindsay lohans tjej. Nu har jag en bättre hobby än att lära en undulat prata.


p.s observera den genialiska layouten för volymknappen. EEEP!

p.s 2 jag har inte spelat instrument sedan jag var 16 då jag gjorde ett superkort tonårsbriskt inhopp i replokalen som mina vänner hade (vårt band hette felicias funbags), så nu började jag från början igen och testade spela babes in toyland basgången = jag kommer inte ihåg något av det mycket lilla jag kunde. jag har aldrig spelat gitarr så jag ska börja jobba med den här plektrumhanden. det mest intressanta med porrgitarren är dock att jag blir fasligt inspirerad av tjejen på den - hon är så GLAD och framförallt så pass VARM att hon måste visa hela sin kärlek och entusiasm när jag spelar. thank you sammie. thank you. och tack för åke jösses som fixade till den så perfekt medans jag låg på sängen och frågade vad är det där och var helt supermätt efter vårt besök på malmös bästa brunchställe smak/konsthallen där vi åt janssons frestelse, sidfläsk, bönor, rökt makrill, ägg, kaviar, sallad, soppa och vattenmelon.

xoxo/tessan

2 comments:

Eva said...

Vi får starta ett band, Anna på bas, jag på ukulele och du på...ehm...bröstgitarr.

Therese Svensson said...

JAY! KRAUTPORR