Jun 14, 2008

rodeo festen / function







jag hade fan rouge igår men fick inte hångla. SICK! men det var kul, jag gjorde såhär då: först var jag på jobbet och tittade på bilden av christian the lion, sen gick jag hem och gjorde en absurt god tomatsoppa som jag åt upp fast den var så varm att jag nästan brände tungan. sen sov jag lite och vaknade vid nio, lyssnade på digital emotion och gick förbi debasers uteservering där mina kollegor satt och hade druckit öl sedan fyratiden, de är så duktiga! jag tänkte ju att jag skulle göra tvärtom denna gång - att vila först och SEN börja dricka öl. vanligtvis på fredagar går jag med kollegorna på after work och ölar men då blir jag ju trött och vill sova vid niotiden. alltså tänkte jag att jag skulle göra viceversa och börja dricka vid nio istället för att sova vid nio. och det funkade. efter ett glas vin på debaser samt samtal om plastic bertrand med en it-tekniker, gick jag till rodeos champagnekalas på jeriko men det var rätt tomt så jag satte mig i hörnan och läste deras tidning och såg töntig ut i mittbena. sen kom kristofer och slog sig ner och vi pratade om ralph laurens pastellfärgade chinos, tidningen elles fisk-horoskop och om min vita linnekavaj som jag tror är mer labbrock än miami vice så jag funderar på att färga den ljusgul eller ljusrosa. sen kom det fler folk och jag drack champagne och pratade penisar med sara berg och sen blev stället snabbt fullt och jag hängde på uteserveringen ett tag med de två stiliga brunetterna rick och kristofer och sen blev jag jättefull av champagnen för man fick så MYCKET och det gjorde mig så GLAD och jag pratade med en darling tjej som kom fram och berättade att hon läste min blogg och hon var fantastiskt rar och jag blev så glad och blyg och jag älskar alla tjejer de är så bra att jag nästan svimmar när jag tänker på dom. sen tror jag att jag drack lite mer med rick för jag hade tydligen fotat hans ASS ALLRIGHT TESSAN, och ballade ur med i love-emilia och maria och fick röda pupiller på alla bilder och sen stötte jag på ett litet stycke utan framgång tror jag för jag vet inte hur man gör längre eftersom jag är ett ringrostigt asberger-barn, och sen gick jag hem och åt chips och somnade på fejjan som vanligt. LOVE LIFE PONY DOLPHIN GIRL FUN BAG GOLD BOW CAVE FINDER

2 comments:

Lisa said...

ah du är bäst.

Anonymous said...

Här finns det fler bilder :)

http://www.rodeo.net/