Jun 13, 2008

ölpicknick PACK











jag, copy-anna och red-louise var som bekant på picknick igår med darling laban och karin, några galanta kulturherrar och en hund vid namn egon. vi ölade till kroatien-tyskland i folkets park och ett tjockt barn höll på att sparka en fotboll på oss hela tiden vilket oroade mig och anna som var rädda för att få en fotboll i huvudet eller i vår öl. sen satte sig en burksamlare vid oss och hetsade oss att dricka snabbare eftersom han ville ha burkarna till pant, sen flyttade han sig närmare och närmare och frågade discobelle-kristian varför han var så smal. det var jättetrevligt men jag, anna och louise vet inte hur man dricker på vardagar längre så vi blir alltid jättepackade och överexalterade efter tre öl och sen däckar vi. efter golden gick jag hem och låg packad i sängen och åt glass och smsade med en handfull killar och rätt var det var så vaknade jag vid 4-tiden imorse och trodde jag skulle gå upp till jobbet men kom på att jag var coco och förmodligen fortfarande var full och gick och la mig igen och när jag sen vaknade vid 7 var ögonfransarna krokiga så jag tror jag sov på fejjan. jag sov åtminstone på fjärrkontrollen till tv så det var väl sak samma.

idag åt jag, anna, louise och eva lunch på plockepinn som är min nya lunchfavorit. de tog ricotta- och spenatfylld tortellini med parmesan som enligt allas utsago var som en dröm, och jag tog kycklingen som också var god men jag ångrade ändå att jag var glutenintolerant. idag ser jag ut som marty mcfly eller dylik amerikansk ungdom då jag har rosa byxor, PEZ t-shirt och fluffigt hår.

No comments: