May 1, 2008

what would tom selleck do?




jag såg just "tre män och en liten tjej" på dansk tv och den hade lyckligt slut med 80-tals danstryckare, bröllop och credits i pastellrosa och svart. tom selleck hade bland annat fluga, blå skjorta, glasögon och vit linnekavaj i filmen. alltså funderar jag över varför inte fler killar har selleck mustasch och fluga. det är så stiligt. det är tillräckligt få män som ens bär kavaj. rådiga damer är starkt emot förmodade utvecklingshindrade killar i 27-37 års åldern som klär sig i urtvättade band t-shirts och bär gelé i sitt trötta platta hår med för lång lugg.

2 comments:

Anonymous said...

Mustasch och skägg, bläää. Ser ganska motbjudande ut. Jag alltid undrar, vad är det de vill dölja?
Han kan nu ses med samma mustasch i Las Vegas på kanal 5. Samma kille, samma stil. Då de flesta skådespelare är inget vidare att gestalta annat än sig självt.

Baby Droool said...

Åh, jag trodde det bara var jag som hade en crush på Selleck. Kom över en dag så kan vi sträck-kolla Magnum och äta banana split.