Apr 27, 2008

från mitt fönster hör jag barnskrik och capoierahippietrummor och det är inte en mardröm men låter som en


jag träffade hampus och gick på promenad för att hitta kerastaseschampo utan lycka, varpå jag bytte fokus till att hitta sushi istället men det gick lika dåligt det eftersom sushido var stängt och det var för långt till nilsson sushi så då blev det ingen sushi alls utan en neslig livsvidrig kycklingsalladtallrik från popeye gatukök vid st knuts torg där det tog dom femton minuter att förstå sitt eget koncept "kycklingsallad utan pommes". sen åt jag det där äckliga i parken och fick hampus att skaka hand på att aldrig mer låta mig beställa sån mat för ibland glömmer man liksom att man vill leva, inte dö, och sen fick jag nog av det där trevliga med att ligga på marken i parken med tjäle i och det var barn som sprang omkring i blöta underkläder och badade i rosfontänen och var otympliga och deras föräldrar som stod bredvid hade jättemycket vitaminbrist och solglasögon med lätta metallbågar och efter detta konstaterande visste jag att det var bäst för mig att gå hem så då gjorde jag det.

vid konserthuset träffade jag på googlekollegan som ser ut som en brittisk blow up karaktär, och igår hade han varit på bob log konserten på tröls och hade spelat spelat in en snutt på video som jag ska se imorgon. det var bra.

2 comments:

Anonymous said...

När det slår fel i malmö så slår det så jävla fel. Förhoppningsvis omvänt också dårå.

Therese Svensson said...

det hoppas jag med på.