May 1, 2008

skeptisk men förnöjd


jag gick inte ut igår för det var så skönt efter duschen och jag var varm och såg på tv och drack jättegott rosévin och skypade med pastorn, och så slocknade jag säkert innan klockan 22 för jag var så himla trött och vaknade av att tvn lyste starkt vid tre-tiden och jag tänkte "oj" och stängde av tvn och somnade om. det var så skönt att sova länge och imorse vaknade jag halv tio och var glad och pigg och jobbade lite, gick ut i regnet och ner till hansacompagniet där jag köpte äkta schampo och balsam som hette TIGI dumb blonde (jag höll inte med om namnet men vem är jag att bli ballt marknadsförd till) samt en blommig 90-tals jerseyklänning för 129 kronor. sen var jag glad och gick hem och åt korvstroganoff med sojagrädde och blomkål. håret är fortfarande inte torrt så jag kan inte säga om schampot och balsamet var bitchen men hittills är det mjukt och jag tycker det känns bisarrt men angenämt. ungefär som att gilla någon fast man inte vet om det än.

No comments: