May 2, 2008

Det sprängdes


Jag vaknade av att något sprängdes och det tjöt larm överallt och min dörr hade slitits loss och låg i hallen bland bråte och det var tjock tjock rök och jag tog datorn och skrek kom kom snälla till katterna som gömde sig och jag sprang ut och det var glas överallt i trapphuset och tjock rök och folk som sprang och allt glas hade sprängts överallt och vi samlades ute och nu är polisen och brandkåren här och vi sitter med filtar vid ambulansen och jag ringde kristofer men han är ju inte här så det är lite kallt men alla mår bra och jag är jätteorolig för katterna att om jag tänker på det kommer jag börja gråta. Jag slet med mig datorn men inga skor för det var för tjock rök i hallen och låg har glas splitter i fötterna och sitter på plast på marken. Jag önskar någon var här.

5 comments:

Björnsson said...

Helt sick! Bombare är ju helt sjuka i huvudet. Hoppas att det är bra trots allt!

Anonymous said...

ja det är bra ses på prom ikväll då. eh.....

Anonymous said...

Hur mår dina katter??!!!

Anonymous said...

Det var det sjukaste!! Tur att allt gick relativt ok.

Anonymous said...

katterna mår bra, jag var så orolig men oh alla mår bra och de enda skador som tilldragades var mina mycket få skärsår i fötterna. dock har jag inte kunnat. äh glöm det. jag berättar sen. men jag har inte kunna prata idag eller komma ihåg namn.